מה צריך לדעת על רכישת מדיה בטלוויזיה?

רכישת מדיה בטלוויזיה כוללת רכישה של זמן פרסום בערוצי טלוויזיה כדי לקדם את המוצרים או השירותים של עסקים. תהליך זה כולל בחירה של הערוצים, משבצות הזמן והתוכניות המתאימות לקהל היעד של כל עסק. על ידי מיקום אסטרטגי של המודעות, כל עסק יכול להגיע ביעילות לקהל רחב ומגוון. רכישת מדיה כוללת גם משא ומתן על תעריפים ווידוא שהמודעות והפרסומות של העסק משודרות בזמנים אופטימליים. 

אפשרויות פרסום במדיה טלוויזיונית:

1. חסויות
חסויות במדיה הטלוויזיונית הן דרך רבת עוצמה לשפר את נראות המותג שלכם ולתת לו נוכחות במדיה הטלוויזיונית. כאשר אתם מפרסמים בתוכנית טלוויזיה, המותג או העסק שלכם מקושר לתוכן התוכנית, לקהל ולרוח הכללית שלה. זה יכול לכלול הצגת הלוגו של העסק במהלך התוכנית, אזכורים על ידי המנחים, או אפילו תוכן נושאי שמתקשר ישירות למותג שלכם.
לדוגמה, אם אתם מפרסמים תוכנית בישול, המוצרים שלכם עשויים לשמש במתכונים או להיות מוצגים בקטעים. חשיפה זו , לא רק מגבירה את זיהוי המותג אלא גם בונה אמון עם הקהל כאשר הם רואים את המותג או המוצר שלכם משולב בצורה חלקה בתוכניות האהובות עליהם. חסויות יעילות במיוחד מכיוון שהן נתפסות לעתים קרובות כפחות פולשניות מפרסומות מסורתיות, מה שהופך את הצופים פתוחים יותר למסר. השקעה בחסויות יכולה להיות מהלך אסטרטגי ליצירת השפעה מתמשכת על קהל היעד שלכם.

2. פרסום מסחרי
פרסום מסחרי בטלוויזיה הוא אחד הדרכים היעילות ביותר להגיע לקהל רחב. כאשר אתם רוכשים זמן פרסום מסחרי, אתם בעצם רוכשים משבצת זמן בתוך תוכנית טלוויזיה, שבה הפרסומת שלכם תשודר. משבצות זמן אלו יכולות להיות באורכים שונים, בדרך כלל בין 15 ל-60 שניות.
עלות משבצות אלו תלויה בזמן השידור, בפופולריות של התוכנית וברייטינג של הערוץ. משבצות זמן בפריים טיים, בזמן תוכניות פופולריות, הן היקרות ביותר אך גם בעלות ההשפעה הגדולה ביותר. תצטרכו ליצור פרסומות מרתקות ובלתי נשכחות שילכדו את תשומת ליבו של הקהל במהירות, לכן כדאי להיעזר בחברת מיתוג עסקי שתעשה זאת עבורכם.
עבודה עם סוכנות רכש מדיה עם ניסיון וצוות מומחים כמו חברת "מדיה אסטרטגיה" יכולה לסייע לכם להתמודד עם המורכבויות של פרסום מסחרי.לחברת מדיה אסטרטגיה יש את המומחיות לנהל משא ומתן על המשבצות והתעריפים הטובים ביותר, לבצע קריאייטיב ומיתוג עסקי מנצח שלא ישכח, תוך הבטחה לחשיפה אופטימלית של הפרסומת שלכם.

3. אייטמים בתוכניות בוקר
אייטמים בתוכניות בוקר הם דרך מצוינת להגיע לקהל רחב עם המוצר או המסר שלכם. קטעים אלו מציגים לעיתים קרובות מוצרים, שירותים או אורחים מיוחדים באופן שנראה טבעי ומרתק. לתוכניות הבוקר יש בסיס צופים נאמן שבוטח בהמלצות התוכנית, מה שהופך שיטה זו לפרסום יעיל.
לדוגמה, קטע בישול עשוי להציג גאדג'ט מטבח חדש, או שמומחה בריאות יכול להדגיש תוכנית כושר חדשה. אייטמים אלו משתלבים בצורה חלקה בתוכן, ומספקים חשיפה חשובה מבלי להרגיש כמו פרסומות מסורתיות. סוג זה של רכישת מדיה יכול להיות מועיל במיוחד להשקות מוצרים חדשים או מבצעים מיוחדים, שכן הוא מאפשר לכם להדגים את היתרונות של המוצר בזמן אמת.

כיצד לפרסם בערוצים מסחריים?

פרסום בערוצים המסחריים כמו, ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ כאן 11 וערוץ 14, הוא דרך רבת עוצמה להגיע לקהל רחב. ראשית, זהו את קהל היעד שלכם ובחרו ערוצים שתואמים בצורה הטובה ביותר להרגלי הצפייה של קהל זה. כך תבטיחו שהמודעות שלכם יגיעו לאנשים הנכונים בזמן הנכון.

לאחר מכן, שקלו את סוג הפורמט הפרסומי שיתאים ביותר לקמפיין שלכם. האפשרויות כוללות פרסומות טלוויזיה מסורתיות, הצבת מוצרים וקטעי תוכן ממומנים. לכל פורמט יתרונות משלו, לכן בחרו בפורמט התואם ליעדי השיווק שלכם.

לאחר שבחרתם את הפורמט הפרסומי שלכם, עבדו על יצירת מסר משכנע. המודעה שלכם צריכה להיות ברורה, מרתקת ובלתי נשכחת. חשוב מאוד לכלול קריאה לפעולה ברורה כדי לעודד את הצופים לבצע את הצעד הבא.

לבסוף, עקבו אחר הביצועים של המודעות שלכם. השתמשו בכלי ניתוח כדי לעקוב אחר הצלחת הקמפיין ולבצע התאמות לפי הצורך. לחברת מדיה אסטרטגיה, מערכות בקרת מדיה וניתוח נתונים אשר יודעת למקסם את הקמפיינים שלכם ובכך תחסכו בהוצאו ותקבלו את החשיפה המתאימה ביותר לעסק שלכם.


מהו תוכן שיווקי בטלוויזיה?

תוכן שיווקי בטלוויזיה כולל מגוון גישות יצירתיות שמטרתן לקדם מוצרים או שירותים. זה כולל קטעי חסות, תוכן ממותג ומיקום מוצרים. קטעי חסות הם חלקים מתוך תוכנית שבהם התוכן נוצר סביב מסר של מותג. תוכן ממותג כרוך בשילוב המותג בתוך העלילה של תוכנית, מה שהופך אותו להתאמה טבעית לקהל. מיקום מוצרים, לעומת זאת, מציג את המוצר באופן עדין בתוך סצנה, ומאפשר לצופים לראות אותו בהקשר אמיתי.

השימוש בתוכן שיווקי בטלוויזיה הוא דרך יעילה לרתק צופים ללא המכירה האגרסיבית של פרסומות מסורתיות. זה יוצר חוויה חלקה שבה הקהל מתקשר עם המותג בצורה אורגנית יותר. גישה זו לא רק מגבירה את מודעות למותג אלא גם מטפחת קשר חזק יותר עם הקהל.

מדיה אסטרטגיה

מדיה אסטרטגיה

קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

חבילות פרסום בטלוויזיה

11

פרסום בערוץ הראשון

למה לפרסם בערוץ כאן 11 - כאן 11" מציעה הזדמנויות חסות ייחודיות המאפשרות למותג שלכם להיות משויך לתוכניות מובילות.

פרסום בערוץ 12

פרסום בקשת

פרסום בערוץ 12 הוא השער שלכם להגעה לקהל רחב ומעורב ברחבי ישראל. - תוכניות בוקר, תוכניות צהריים, פריים טיים 12.

13

פרסום בערוץ 13

פרסום בתוכניות בוקר של ערוץ 13 ובתוכניות המובילות בשעות הערב. כולל חבילות פרסום בזמן החדשות.

פרסום בערוץ 14

פרסום בערוץ 14

פרסום בערוץ 14 מציע פרסום לקהל יעד ממוקד לעסק שלך. קבלו הצעת מחיר למגוון החבילות בערוץ.

admin-ajax (1)

פרסום בטלוויזיה

היתרון המרכזי של פרסום בטלוויזיה הוא הפרסום המהיר. נהגים שיראו אתכם על שלטי חוצות עם פרסום העסק שלכם או שירות ומוצר שניתן לרכוש

איך לפרסם בטלוויזיה בצורה נכונה ואפקטיבית?

פרסום על שלטי חוצות

פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: