פרסום בשלטי חוצות

מנוע אדיר לחשיפה מקומית וארצית

"כולם ברשתות היום!" זה מה שתשמעו מלא מעט יועצים ומומחים, אבל הגיע הזמן לשבור את המיתוס הזה. זה נכון שפייסבוק, אינסטגרם ושאר הרשתות מהוות כלי חשוב בידי עסקים, חברות וארגונים אבל כשיוצאים מהמסך אל הרחוב מגלים עולמות חדשים ונפלאים. זה הזמן להכיר את כל האפשרויות מאחורי פרסום בשלטי חוצות.

מהו פרסום בשלטי חוצות?

פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.
כדי לפרסם באופן אפקטיבי דרך שלטי חוצות צריך לזכור שהמסר חייב להיות קליט, קצר, מדויק ומושך את העין. לכן, דרושה יצירתיות, הבנה אסטרטגית של מדיה ופרסום וחשיבה מחוץ לקופסה כדי להפוך פרסום בשלטי חוצות למנוע להגדלת החשיפה לעסק. וזה לגמרי אפשרי.
בין אם מדובר בפרסום מקומי בנקודות אסטרטגיות בתוך היישוב בו ממוקם העסק או בפרסום בשלטי חוצות בפרישה ארצית, האפקט יכול להיות מורגש באופן מיידי. עסקים שפרסמו בשילוט חוצות שמאחוריו אסטרטגיה מחושבת, הרגישו את התנועה לעסק מהרגע שבו השלט הורם.
פרסום בשלטי חוצות יכלול כל מיני סוגים של שילוט, משילוב אלקטרוני ועד לשלטי חוצות גדולים הנפרשים על פני בניינים, שילוט במקומות אסטרטגיים כמו תחנות אוטובוס או בכניסות ליישובים, למרכזי קניות או למרכזים קהילתיים.

פרסום בשילוט חוצות

למי מתאים פרסום בשלטי חוצות

  • עסקים בפריסה מקומית שרוצים להגדיל את החשיפה לעסק באזור בו הם פועלים ולהגיע לכמה שיותר אנשים מתוך הקהל המקומי.
  • עסקים שפועלים בפריסה ארצית ורוצים להרחיב עוד עוד את מעגלי החשיפה, לעדכן את הקהל במוצרים, מבצעים או שירותים חדשים ולבסס את המותג כמותג מוביל בקנה מידה רחב.
  • עסקי תיירות ואוכל שרוצים לעדכן את הקהל המבקר באזורם בכל מה שיש להם להציע וליצור מודעות לקיומם.
  • עסקים חדשים שרוצים להכריז שפתחו ומה הם מציעים לקהל מקומי או ארצי.
  • עסקי לייפסטייל שמעדכנים בקולקציות חדשות מדי עונה.

יתרונות פרסום בשלטי חוצות

  • חשיפה גבוהה – תחשבו על עצמכם עומדים בפקק מול שלט ענק המתנוסס על אחד הבניינים באיילון. וכך, יום אחרי יום במשך תקופה, נחשפים למותג חדש. זהו בדיוק האפקט המצטבר של שילוט חוצות – חשיפה גבוהה למאות אלפי אנשים מדי יום, ברגע אחד, בבת אחת.
  • חיזוק המותג – פרסום בשלטי חוצות יכול לבסס את המותג ולחזק אותו בעיני הקהל, שנחשף שוב ושוב לאלמנטים הויזואליים, לצבעים ולמסר של המותג וזוכר אותו.
  • עלות נמוכה מול תועלת: חשיפה לאלפי אנשים מדי יום ואפילו יותר, בעלות נגישה וסבירה בהשוואה לפלטפורמות שיווקיות רבות אחרות. החזר ההשקעה הוא במימדים גדולים בהשוואה לרשתות החברתיות ולקמפיינים דיגיטליים שלא תמיד מגיעים לחשיפה הרצויה.
  • חיבור לכל הפלטפורמות השיווקיות השוטפות – באמצעות פרסום בשלטי חוצות אפשר להגיע לקהל גדול שייחשף למותג וישמור איתו על קשר דרך חיבור לרשתות החברתיות, כניסה לאתר האינטרנט או הגעה לעסק באופן פיזי.
  • אפשרות לעדכן את הקהל במוצרים חדשים, מבצעים, קולקציות חדשות, סניפים חדשים וחדשות נוספות וליצור תוך כדי תנועה חשיפה אדירה לקהל שלא מכיר את המותג.
  • להישאר בתודעה – שילוט חוצות מאפשר לקהל שמכיר אותנו להיזכר בקיומנו כל הזמן. הוא נזכר בנו כשהוא מזהה את המותג על בסיס האלמנטים הגרפיים, המסר והתמונות ושומר עלינו בתוך התודעה.

פרסום באמצעות שלטי חוצות הוא כלי בידי עסקים, נותני שירות ומותגים הן ברמה המקומית והן בחשיפה ארצית ואזורית. באמצעות מסר בולט בשטח, כזה שזוכרים גם אחרי שעוברים את הצומת, אפשר להגדיל את קהל הלקוחות במינימום מאמץ.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: