איך לשלב באסטרטגיה שלך פרסום בערוצי טלוויזיה?

כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
איך לשלב באסטרטגיה שלך פרסום בערוצי טלוויזיה?

עסקים רבים מסתכלים על פרסום בטלוויזיה כמשוכה גדולה מדי. הפקות גדולות ונוצצות, השקעה גדולה ומחקר נדרשים כדי להפיק סרטון פרסומת שייצג את העסק וייתן לו בוסט אמיתי בין כל אותן פרסומות שרצות על המסך.
במציאות השיווקית של היום, אפשר לפשט את הנושא ולשלב באסטרטגייה השיווקית גם פרסום בערוצי טלוויזיה ורדיו. איך עושים את זה נכון ומשלבים פרסום בערוצי טלוויזיה ורדיו לצד שלטי חוצות ופרסומים אחרים? אנחנו כאן לעשות סדר.

פרסום בטלוויזיה – למה בכלל זה כדאי?
אחד השיקולים הכי גדולים לפרסם בטלוויזיה הוא הטראפיק. מדובר בערוץ שיווק בקנה מידה עצום יחסית לערוצי שיווק אחרים. במינימום זמן ובהפקה חד פעמית או תקופתית, אפשר ליצור תנועה דרך קמפיין טלוויזיוני שיכולה לשנות את פני העסק.
חשוב לזכור שבזמן שלפוסט בפייסבוק לא תמיד נחשפים אנשים או שיש צורך להשקיע בכל רגע נתון במימון התוכן, קמפיין בטלוויזיה מאפשר להגיע אל מיליוני אנשים בעת ובעונה אחת.
בנוסף, פרסום בטלוויזיה מסייע למצב את העסק או הארגון בתוך מותג מוכר ומבוסס, מה שמסייע לפתח מערכת יחסים של אמון מול לקוחות פוטנציאליים.

חבילות פרסום שמתאימות לעסק שלך
שיקול נוסף להכניס פרסום בטלוויזיה לאסטרטגיה השיווקית הוא הקף ההשקעה. חשוב לדעת שיש חבילות פרסום שונות בסטנדרטים והקפים משתנים המתאימות גם לעסקים קטנים ובינוניים יחסית.
בזמן הכנת האסטרטגייה השיווקית אפשר לבדוק אילו חבילות פרסום מציעות רשתות הטלוויזיה ותחנות הרדיו ולהחליט על תדירות, הקף ותקציב שמתאימים לשלב בו נמצא העסק. כל הרשתות מציעות מגוון חבילות פרסום שונות.

בלי לוותר על פרסום רדיו – זה עובד!
לצד פרסום בערוצי הטלוויזיה, חשוב לזכור שגם תחנות הרדיו מספקות טראפיק מעולה ומוכיחות את עצמם – כמאמר הקמפיים – הפרסום ברדיו עובד.
קמפיין איכותי ברדיו, שמעביר את המסר של המותג בצורה ברורה וייחודית, בולטת בשטח, יכול לעשות פלאים בתוך אסטרטגיית השיווק ולהכניס לידים ופניות בקנה מידה ענק. אם יש מבצע, מוצר חדש או שירות שחשוב שיגיע לכמה שיותר בתים בישראל, פרסום רדיו הוא פתרון מעולה למי שקמפיין בטלוויזיה עשוי להיות הוצאה גדולה מדי.
גם במקרה של פרסום רדיו יש חבילות שונות שאפשר לבחור מתוכן. כך אפשר להתאים חבילות פרסום לפי התקציב, המטרה השיווקית וסוג הקהל.

שלטי חוצות – כשהקמפיין מתחבר בכל הפלטפורמות
אחת הדרכים הכי עוצמתיות להכניס תנועה לעסק, למתג ולמצב אותו הוא לחבר בין כל הפלטפורמות, בין אם מדובר בפרסום בערוצי טלוויזיה, לצד פרסום ברדיו ושלטי חוצות. החיבור בין שלטי חוצות לקמפיינים ברדיו ובטלוויזיה צריך להיות בעל שפה דומה, עם מסרים חותכים וברורים על המוצר או השירות שבחרת לשווק.
כמו פרסום בערוצי הטלוויזיה או בתחנות הרדיו, שלטי חוצות מגיעים לקהל רחב של אנשים מדי יום,
אפשר להציב אותם במקומות אסטרטגיים בהם עוברים אנשים שמהווים את קהל היעד של המוצר או
השירות ולהגיע למספר גדול של אנשים במינימום זמן ומאמץ.

לסיכום, שילוב פרסום בערוצי טלוויזיה לצד רשתות חברתיות, אתר אינטרנט, שלטי חוצות וקמפיינים רדיופוניים יכול להפוך עסק קטן לכזה שצומח וגדל במינימום זמן, לעזור לו להתייצב ולמתג אותו כעסק שכולם, אבל כולם, חייבים להכיר.

מדיה אסטרטגיה

מדיה אסטרטגיה

קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

חבילות פרסום בטלוויזיה

11

פרסום בערוץ כאן 11

למה לפרסם בערוץ כאן 11 - כאן 11" מציעה הזדמנויות חסות ייחודיות המאפשרות למותג שלכם להיות משויך לתוכניות מובילות.

פרסום בערוץ 12

פרסום בערוץ 12

פרסום בערוץ 12 הוא השער שלכם להגעה לקהל רחב ומעורב ברחבי ישראל. - תוכניות בוקר, תוכניות צהריים, פריים טיים 12.

13

פרסום בערוץ 13

פרסום בתוכניות בוקר של ערוץ 13 ובתוכניות המובילות בשעות הערב. כולל חבילות פרסום בזמן החדשות.

פרסום בערוץ 14

פרסום בערוץ 14

פרסום בערוץ 14 מציע פרסום לקהל יעד ממוקד לעסק שלך. קבלו הצעת מחיר למגוון החבילות בערוץ.

פרסום עסקים בטלוויזיה

פרסום בטלוויזיה

סרטוני פרסומת שמשודרים בהפסקת הפרסומות, מתן חסות לתוכניות טלוויזיה בתמורה לחשיפה, השתתפות בתוכניות בוקר ותוכניות אירוח

פרסום בשילוט חוצות

פרסום בשילוט חוצות

פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: