5 יתרונות של פרסום ברדיו

כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
5 יתרונות של פרסום ברדיו

פרסום ברדיו הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר בידי עסק שרוצה להגדיל את נפח החשיפה שלו. השילוב בין רדיו ובין פלטפורמות אחרות בתוך האסטרטגייה השיווקית לא שמור רק לחברות ענק או ארגונים גדולים, אלא יכול להתאים גם לעסקים קטנים ובינוניים.
אז מהם היתרונות של פרסום ברדיו?

חשיפה לקהל גדול בזמן קצוב
אחד היתרונות הכי גדולים של פרסום רדיו הוא החשיפה לקהל גדול. ממש כמו פרסום בטלוויזיה, גם חשיפה ברדיו נחשבת לרחבה במיוחד. כשרבים מאיתנו יושבים בפקקים ומאזינים לרדיו באופן שוטף, זהו נתון ברור. אלפי אנשים נחשפים למסרים הפרסומיים
בתוכניות הרדיו ולעיתים, בהתאם לתוכנית ולתחנה בה מפרסמים, מדובר גם בעשרות ובמאות אלפים של אנשים בכל רגע נתון. זו הזדמנות להגדיל באופן משמעותי את הקף הקהל של העסק.

אפשרות לשלוט בתקציב באמצעות חבילות פרסום
פרסום בטלוויזיה וברדיו מוצע בדרך כלל במסגרת חבילות מסודרות. אפשר לפרסם ברדיו מתוך בחירה בהקף מסוים של חבילות פרסום שתואם לתקציב, להקף ההשקעה הרצויה ולמצב העסק בנקודה בה הוא מתחיל לפרסם.
מחירי הפרסום ברדיו מגוונים ולכן גם עסקים קטנים יכולים למצוא חבילות פרסום שמתאימות להם ולהגדיל באופן משמעותי את התנועה בעסק, כך שיוכלו גם להגדיל במהלך הזמן את התקציב לפרסום ברדיו ובפלטפורמות אחרות כמו טלווזיה, רשתות חברתיות או שלטי חוצות וקד"מ.

תדירות גבוהה של פרסום – במינימום מאמץ
בניגוד לרשתות החברתיות שדורשות מבעלי עסקים להמציא כמעט בכל יום מחדש את עצמם ולפתח עוד ועוד תוכן פרסומי, כשמדובר באסטרטגיית פרסום רדיו כל מה שצריך הוא להקליט תשדיר והוא ישודר לאורך היום, בשעות שנבחרו בהתאם לחבילות הפרסום ולתקציב, ולהגיע להרבה מאד אנשים במינימום מאמץ. אין צורך לייצר כל הזמן תוכן חדש ואפשר עדיין לשמור על תדירות גבוהה של פרסום וחשיפה לעסק.

חשיפה לקהל מקומי ממוקד – אידיאלי לעסקים מקומיים
ממש כמו שלטי חוצות גם פרסום רדיו מקומי מסייע לבעלי עסקים להתמקד בקהל מקומי ומדויק. בעוד שפרסום בטלוויזיה מגיע לקהל בכל רחבי הארץ, אפשר לבחור חבילות פרסום ברדיו שמתמקדות בתחנות אזוריות ולהגיע לקהל מקומי שנמצא בסביבת העסק.
בנוסף, אפשר לבחור באסטרטגיה שבה הפרסום מופיע בתוכניות מסוימות בתוך סדר היום של התחנה ובכך להגיע לקהל ממוקד שהעסק רוצה לטרגט. למשל עסק שמוכר מוצרים לאימהות לילדים קטנים, יוכל לפרסם בתוכנית רדיו המיועדת לייעוץ להורים. רשת מסעדות שמציעה ארוחות עסקיות בשעות צהריים, יכולה לפרסם בתוכנית בוקר שהקהל שלה הוא אנשי משרד, למשל בחברות הייטק, שיוצאים לאכול ארוחות צהריים באופן קבוע ומאזינים לתוכנית בדרך לעבודה.

מיתוג ומיצוב העסק – כמקצועי, מוכר ואמין
אחד היתרונות הכי חשובים של פרסום רדיו היא ההזדמנות למתג את העסק ולשים אותו בשורה הראשונה עם חברות, ארגונים ועסקים מוכרים, מקצועיים ואמינים. הפרסום ברדיו יעיל ביצירת התחושה מול קהל היעד שמדובר בעסק צומח, שיש לו מוצרים ושירותים מוגדרים ומסרים ברורים. פרסום בטלוויזיה וברדיו הוא לא רק הזדמנות להיחשף לקהל גדול, אלא גם ליצור מיצוב של העסק עם המומחיות שלו, גם באזור בו הוא פועל אם הוא עסק מקומי וגם בראייה ארצית.
כל היתרונות האלו משקפים באופן ברור למה כדאי להכניס פרסום רדיו לתוך אסטרטגיית השיווק, לא משנה מה גודל העסק.

מדיה אסטרטגיה

מדיה אסטרטגיה

קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

פרסום עסקים בטלוויזיה

פרסום בטלוויזיה

סרטוני פרסומת שמשודרים בהפסקת הפרסומות, מתן חסות לתוכניות טלוויזיה בתמורה לחשיפה, השתתפות בתוכניות בוקר ותוכניות אירוח

פרסום בשילוט חוצות

פרסום בשילוט חוצות

פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: