איך מגבירים את החשיפה בעזרת תוכניות אירוח?

כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
איך מגבירים את החשיפה בעזרת תוכניות אירוח?

בעידן שבו הקשב של הקהל הולך ומצטמצם, בעלי עסקים רבים צריכים לחשוב על דרכים חדשות ויצירתיות להגיע לקהל רחב ולהגביר את החשיפה למותג שלהם. תוכניות אירוח הפכו בשנים האחרונות למרחב שמאפשר לעסקים, חברות, ארגונים ומומחים בתחומם להציג את עצמם ואת מה שיש להם להציע, בין אם מדובר בהתמחות מסוימת, מוצר מהפכני או שירות פורץ דרך.
תוכניות אירוח הן כלי פרסום בטלוויזיה שלא דורש תקציבי עתק או הכנה קריאייטיבית רחבה, אלא כמה דקות של מיקוד, מסר ברור וחד והצעה אטרקטיבית לצופים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החשיפה בתוכניות אירוח. לצד פרסום רדיו או טלוויזיה ושיווק ברשתות החברתיות, מדובר בכלי רציני שיכול לתת בוסט של חשיפות לעסק, במינימום זמן.

פרסום בטלוויזיה בתוכניות אירוח – לאלו עסקים זה מתאים?
בין אם מדובר במסעדה מקומית שמגיעה עם התפריט שלה לתוכנית אירוח שעוסקת באוכל או במאמן, יועץ או מומחה אחר בתחומו שמתראיין בעקבות נושא שהוא מתייחס אליו בעבודה שלו, פרסום בטלוויזיה באמצעות תוכנית אירוח יכול להיות רלוונטי למגוון רחב של עסקים. מיועצים פיננסיים דרך חברות למוצרים בבית ועד להדרכת הורים, בהתאם לתוכנית ולאייטמים הרצויים בה. תוכניות שונות מספקות דרכים מעניינות להציג את העשייה, המוצרים והשירותים ולבסס את ההכרות של הקהל עם המומחיות של בעלי העסק. תוכנית בוקר למשל, העוסקת במגוון רחב של נושאים אקטואליים, היא מקום מעולה להציג את העסק אם הוא מציע רעיון, פתרון, מסר או תובנה על הנושאים האקטואליים. תוכניות כאלו עוסקות גם באוכל, טיולים, לייפסטייל ועוד.

חשיפה אדירה לקהל מגוון בכמה דקות של שידור
היתרון הכי גדול של השתתפות בתוכניות אירוח באמצעות אייטמים מקדמים, ראיונות או שיתופי פעולה, הוא החשיפה האדירה בפרק זמן מאד קצר. בטווח של כמה דקות אפשר לחשוף את העסק לקהל של מאות אלפי אנשים הצופים בכל רגע נתון בטלוויזיה.
גם אם מדובר בכמה דקות מעטות, בשיתוף פעולה מסחרי שחושף את המוצר או באייטם של מתן דעה או השתתפות בפאנל, אפשר לפרוש את המסרים מאחורי המותג, את יתרונות המוצר או השירות או להראות ידע וסמכות בנושא מומחיות ספציפי.
הצופים מגלים סקרנות, נחשפים למותג ומחפשים עוד מידע ואינפורמציה, מה שמגדיל באופן ישיר את הלידים ובעקבות כך את המכירות של העסק.

על מיצוב, מוניטין והרחבת החשיפה
לצד הרחבת החשיפה דרך פרסום בטלוויזיה בתוכניות אירוח, חשוב לדבר בהקשר הזה על מיצוב, מיתוג ויצירת מוניטין למותג, לחברה או לעסק. תוכניות אירוח מספקות הזדמנות לבוא ולדבר על העשייה ועל מומחיות העסק באופן פתוח, עמוק יותר ומקיף מאשר פרסום רדיו או שלטי חוצות הדורשים מסר חד וקצר.
ישיבה בפאנל, הסבר מקיף על מוצר, ראיון על תחום ההתמחות או כל דבר אחר המוצע בתוך מסגרת
התוכנית, ממצב את המותג או בעל העסק כמומחה בתחומו, דבר שלא רק מגדיל את החשיפה והעניין אלא הופך את העסק לבעל חותמת של אמינות.

השקעה חד פעמית – לחשיפה מירבית
יש חבילות פרסום המתייחסות לרשתות חברתיות, לפרסום מתמשך בטלוויזיה או ברדיו, שם צריך לחשוב על אסטרטגיית התקציב כהוצאה מתמשכת. כשמדובר בהשתתפות בתוכניות אירוח, ההשקעה היא יחסית מינימלית וחד פעמית. התשלום עבור אייטמים מכירתיים עומד על כמה אלפי שקלים בממוצע ולעיתים קרובות, ההזמנה להגיע כרוכה רק בפנייה יזומה לתחקירנים ולמערכת התוכנית והצעה לתוכן מעניין ואיכותי. מדובר בדרך משתלמת במיוחד להגביר את החשיפה של העסק.

מדיה אסטרטגיה

מדיה אסטרטגיה

קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

חבילות פרסום בטלוויזיה

11

פרסום בערוץ כאן 11

למה לפרסם בערוץ כאן 11 - כאן 11" מציעה הזדמנויות חסות ייחודיות המאפשרות למותג שלכם להיות משויך לתוכניות מובילות.

פרסום בערוץ 12

פרסום בערוץ 12

פרסום בערוץ 12 הוא השער שלכם להגעה לקהל רחב ומעורב ברחבי ישראל. - תוכניות בוקר, תוכניות צהריים, פריים טיים 12.

13

פרסום בערוץ 13

פרסום בתוכניות בוקר של ערוץ 13 ובתוכניות המובילות בשעות הערב. כולל חבילות פרסום בזמן החדשות.

פרסום בערוץ 14

פרסום בערוץ 14

פרסום בערוץ 14 מציע פרסום לקהל יעד ממוקד לעסק שלך. קבלו הצעת מחיר למגוון החבילות בערוץ.

פרסום עסקים בטלוויזיה

פרסום בטלוויזיה

סרטוני פרסומת שמשודרים בהפסקת הפרסומות, מתן חסות לתוכניות טלוויזיה בתמורה לחשיפה, השתתפות בתוכניות בוקר ותוכניות אירוח

פרסום בשילוט חוצות

פרסום בשילוט חוצות

פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: