אז איך מערכת CRM תורמת לניהול תהליכי שיווק ומכירה אפקטיביים ורווחיים? הנה ההסבר שלנו.
שיווק שמבוסס על נתונים הוא שיווק מנצח
אמנם התרגלנו שצמד המילים מערכת CRM מתייחס בעיקר בטיפול ללקוחות, אבל עבורנו מדובר בהרבה יותר מכך. המערכת שלנו כוללת דשבורדים ודוחות שמספקים נתונים מכל הקמפיינים השיווקיים ומהלידים שמגיעים למערכת, אלו שהופכים ללקוחות ואלו שעדיין נמצאים בתהליך יצירת הקשר הראשוני.
אנחנו שואבים מידע ונתונים ולומדים איך צריך לשפר ולכוון את אסטרטגיית השיווק של העסק. כל זה קורה במקום אחד, שנגיש לכל הצוותים, מהשיווק דרך המכירות ועד למנהל העסק שרואה מול העיניים איך הפעילות השיווקית יוצרת רווחים.
התייעלות ועבודה זורמת באמצעות אוטומציות וחיבורים חכמים
מערכת CRM היום מאפשרת אינטגרציות, אוטומציות וחיבורים עם מערכות רבות שבהן עושים שימוש בכל עסק. מערכות דיוור, סליקה והנהלת חשבונות, טלפוניה וניהול שיחות, מערכות הפרסום של הרשתות החברתיות ומערכות ניהול הקמפיינים.
המערכת שלנו מאפשרת חיבורים ותהליכי אוטומציה בין מערכות ופעולות שמאפשרים לנהל קמפיינים שיווקיים בצורה הרבה יותר יעילה. אנחנו יכולים לבנות את כל רצף הפעולות באמצעות החיבור למערכת ובכך לחסוך הרבה זמן עבודה.
הקמפיינים הופכים הרבה יותר יעילים בזכות האוטומציות החכמות. גם אחרי שהקמפיינים הסתיימו, יש שימוש בתהליכי אוטומציה כדי לשמר את הלקוחות, ליצור אתם קשר, לעדכן במידע ועוד. הכל נעשה באמצעות בניית תהליכים אוטומטיים וחכמים.
שליטה על כל מערך השיווק ממקום אחד
מערכת ה-CRM שלנו מאפשרת שליטה על כל מערך השיווק והמכירות ממקום אחד. אנחנו יכולים לראות כל הזמן מה המצב הנתון ברשתות החברתיות, בקמפיינים בגוגל, בטראפיק לאתר האינטרנט, בתהליך הטיפול בלידים ובמחלקת המכירות. הנתונים מגיעים ישירות לתוכנת ה-CRM ויוצרים תמונת מצב מדויקת.
באמצעות השליטה על מערך השיווק ממקום אחד אנחנו הופכים את השיווק להרבה יותר אפקטיבי, קולע ומהיר כשאנחנו יכולים בקלות לראות איפה יש צורך בחיזוקים, תיקונים ושינויים ומה עובד חלק. אנחנו לומדים תוך כדי תנועה, משפרים את הקמפיינים והפוטנציאל להצלחת הקמפיינים גדל.
שליטה על התקציב
בסופו של דבר עבודת השיווק דורשת השקעה תקציבית, בעיקר כשמדובר בקמפיינים של קידום ממומן. באמצעות מערכת CRM שמספקת נתונים פיננסיים על מכירות ולידים, אנחנו יכולים לשלוט על התקציב ולראות לאן הוא הולך. המערכת מספקת נתונים שמראים לנו בכל רגע נתון כמה מכירות יצר הקמפיינים, כמה לידים הגיעו ומה הסטטוס שלהם. השליטה הזו על התקציב ועל כל הנגזרות שלו הכרחית כדי לייצר מנגנון שיווקי אפקטיבי.
מדיה אסטרטגיה
קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.
פרסום בטלוויזיה
סרטוני פרסומת שמשודרים בהפסקת הפרסומות, מתן חסות לתוכניות טלוויזיה בתמורה לחשיפה, השתתפות בתוכניות בוקר ותוכניות אירוח
פרסום בשילוט חוצות
פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.