מה חשוב שתדעו לפני מיתוג העסק ובניית מוניטין?

מה עשו המותגים הכי נחשקים בעולם לפני שהכירו אותם בכל בית, איך הם הגיעו שם ובנו מוניטין שעוזר להם היום לאחוז בבנק לקוחות אדיר? זוהי השאלה שכל עסק, אפילו הקטן ביותר, צריך לשאול את עצמו. התשובה תלויה בהרבה מרכיבים אבל אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא המיתוג.
מה חשוב שתדעו לפני מיתוג העסק ובניית מוניטין?

מיתוג העסק הוא הרבה יותר מלוגו

כשאנחנו זורקים לאוויר את המילה "מיתוג" הרבה פעמים אנחנו מקבלים תשובה כמו "יש לנו לוגו", "עיצבנו כבר לוגו" או "הלוגו שלנו קיים כבר מלא שנים", אבל הלוגו שעוצב על ידי מעצב זוטר בשלבים הראשונים של העסק לא הופך אותו למותג. לוגו הוא רק ביטוי אחד מתוך מגוון דברים שהופכים עסקים למותגים.

מיתוג העסק הוא חלק מתהליך בניית מוניטין והמטרה שלו הוא ברורה: להפוך את העסק או הארגון לדבר שכולם מכירים, לשם דבר בתחומו ולכתובת עדיפה לרכישת מוצרים ושירותים בתחום מסוים. המיתוג מכיל בתוכו אלמנטים שונים כמו מסרים, שפה, טון, סגנון, נראות ויזואלית, שיקוף של ערכים וכמובן ביטוי של המוצרים והשירותים שיש לעסק להציע. 

מה כולל תהליך מיתוג העסק?

תהליך מיתוג העסק מתחיל בדרך כלל בהכרות עמוקה עם המטרות והערכים מאחורי העסק. לאן העסק רוצה להגיע? מה הערכים שהוא רוצה לשדר? מה חשוב שהלקוחות הפוטנציאליים ידעו עליו? ומי הם בכלל הלקוחות האלו?
בנוסף, אנחנו בוחנים מה עושים מותגים בתחום העסק, למי הם פונים, מה המסרים שלהם, איך הם מוצגים ויזואלית ועוד, כדי למצוא את נקודת הבידול של העסק. רק אחרי שאנחנו מבינים מה קורה מסביב ומהן המטרות של העסק, אנחנו יוצאים לביצוע המיתוג – אנחנו יוצרים שפה ויזואלית ושפת תוכן שמייצגת את הארגון או העסק דרך האתר, הפלטפורמות השיווקיות, רכש מדיה ועוד. 

מה ההבדל בין עסק שהשקיע במיתוג לעסק שלא? 

חשוב להבין מה מיתוג מדויק ומבדל יכול להשיג עבור עסק, גם הקטן ביותר, ואיך הוא יכול לעזור לו לצמוח. עסקים שמסתפקים בעיצוב לוגו וחיים את היומיום של העסק בלי לתכנן ולהשקיע בבניית מוניטין וחיזוק המותג, מגיעים בדרך כלל לתקרת זכוכית. הם לא מצליחים להתקדם, נעצרים במקום ובדרך כלל רק אז מבינים שהם צריכים לחזק את המיתוג או לשנות אותו לגמרי. 

לא רק מיתוג, גם יצירת מוניטין

ככל שהמוניטין של העסק טוב יותר, כך יהיה לו קל יותר לייצר באופן קבוע קשר עם לקוחות נאמנים ולהגדיל את מספר הלקוחות. 
איך יוצרים מוניטין ושומרים עליו? באמצעות מיתוג מקצועי ומוקפד ומסרים שמשקפים את המוניטין הטוב של העסק ובאמצעות טיפוח הקשר והחיבור של לקוחות נאמנים ומרוצים.

מדיה אסטרטגיה

מדיה אסטרטגיה

קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

admin-ajax (1)

פרסום בטלוויזיה

היתרון המרכזי של פרסום בטלוויזיה הוא הפרסום המהיר. נהגים שיראו אתכם על שלטי חוצות עם פרסום העסק שלכם או שירות ומוצר שניתן לרכוש

איך לפרסם בטלוויזיה בצורה נכונה ואפקטיבית?

פרסום על שלטי חוצות

פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: