
פרסום בזמן שיא בטלוויזיה: אסטרטגיה, עלויות והשפעה
פרסום בזמן שיא בטלוויזיה הוא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר העומדים לרשות מותגים וחברות. שעות הפריים טיים, המוגדרות בדרך כלל בין השעות 20:00 ל-23:00, מציעות למפרסמים הזדמנות להגיע לקהל צופים
פרסום בזמן שיא בטלוויזיה הוא אחד מכלי השיווק החזקים ביותר העומדים לרשות מותגים וחברות. שעות הפריים טיים, המוגדרות בדרך כלל בין השעות 20:00 ל-23:00, מציעות למפרסמים הזדמנות להגיע לקהל צופים
פרסום בטלוויזיה נותר אחד מאפיקי השיווק האפקטיביים ביותר עבור עסקים רבים, למרות העלייה בפופולריות של פלטפורמות דיגיטליות. הטלוויזיה מאפשרת חשיפה המונית ויכולת להעביר מסרים מורכבים באופן ויזואלי ואודיטורי. עם זאת,
בעידן הדיגיטלי של ימינו, כאשר פלטפורמות מקוונות ורשתות חברתיות תופסות נתח גדול מתקציבי הפרסום, עולה השאלה האם פרסום בחדשות בטלוויזיה עדיין רלוונטי ואפקטיבי. התשובה היא חד משמעית: כן. פרסום בחדשות,
תוכניות אוכל הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי התוכן הפופולריים ביותר בטלוויזיה הישראלית. מעבר להיותן מקור בידור והשראה לצופים, הן מהוות פלטפורמה אטרקטיבית עבור מפרסמים המחפשים להגיע לקהל יעד רחב ומגוון.
פרסום בטלוויזיה וברדיו נותר דרך יעילה להגיע לקהל רחב. בין אם אתם מקדמים מוצר חדש, שירות או מותג, ידיעת הזמנים הטובים ביותר לפרסום והבנת העלויות הכרוכות בכך יכולות להשפיע באופן
השתתפות בתוכניות בוקר מספקת הזדמנות ייחודית לקדם את העסק שלכם במספר דרכים משמעותיות. ראשית, היא מגבירה את הנראות שלכם. לתוכניות בוקר יש לרוב קהל יעד גדול ומגוון, מה שאומר שהמותג
רכישת מדיה בטלוויזיה כוללת רכישה של זמן פרסום בערוצי טלוויזיה כדי לקדם את המוצרים או השירותים של עסקים. תהליך זה כולל בחירה של הערוצים, משבצות הזמן והתוכניות המתאימות לקהל היעד
בזמן שבו פלטפורמות דיגיטליות וטלוויזיה שולטות בנוף הפרסום, השאלה על יעילות הפרסום בעיתונים נראית רלוונטית מתמיד. על רקע זה, עסקים ממשיכים לנצל עיתונים בשל היתרונות הייחודיים שלהם בהגעה לקהלים יעד.
פרסום ברדיו ובטלוויזיה הם כלים רבי עוצמה בארסנל של משווקים שרוצים לחזק את נוכחות המותג שלהם. היתרונות הייחודיים של הרדיו, עם התמורה לכסף שלו והמעורבות הממוקדת של הקהל, משלימים את
מיתוג עסקי הוא התהליך של יצירת זהות ותדמית ייחודיות לחברה בתודעת הצרכנים. הוא כולל את הפיתוח והיישום העקבי של קבוצת תכונות, ערכים ומאפיינים שחברה בוחרת לייצג את המוצרים, השירותים והנוכחות
בזמן שבו פלטפורמות דיגיטליות שולטות בנוף הפרסום, YouTube בולט כשחקן מרכזי בחיבור מותגים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. לקהל העולמי העצום של הפלטפורמה יש הזדמנויות חסרות תקדים לעסקים שמחפשים לשפר את
בנוף העסקי העכשווי, הקמת נוכחות דיגיטלית חזקה היא לא רק אפשרות, אלא הכרח להצלחה. חברת מדיה אסטרטגיה, מתגלה כמשואה לעסקים המנווטים במורכבויות השיווק הדיגיטלי, ומציעה חבילות שירותים שנועדו להגביר את
הפרסום בטלוויזיה מקנה נקודות פתיחה משמעותיות במיוחד עבור עסקים, יזמים ומובילי דעה בהתהוות. בעידן בו הרשתות החברתיות ורשתות הסטרימינג האודיופוניות תופסות נתח שוק ענק, הטלוויזיה נתפסת למעשה כעוד מתחרה. מה
פרסום בשלטי חוצות הוא פרסום תדמיתי על גבי מודעות ענק שייפרסו לצד כבישים מהירים ודרכים ראשיות, וגם בתוך רחובות מרכזיים בערים. הפרסום מתחלק בדרך כלל לשני סוגים. אם מדובר על
בעולם של היום, טלוויזיה היא לא רק הכלי הכי חשוב לבידור, לעדכון בחדשות או לבינג' בלתי נגמר מול הסדרה הכי אהובה, אלא גם זירת פרסום רחבה, מגוונת ומאד אפקטיבית.
כיצד רוכשים השתתפות במדיות המובילות בישראל? ערוצים 12 ו- 13? תחנות רדיו נחשבות של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו? במדריך זה אנו נספק לכם את כל התשובות ונלווה אותו גם בגיבוש
עסקים רבים מסתכלים על פרסום בטלוויזיה כמשוכה גדולה מדי. הפקות גדולות ונוצצות, השקעה גדולה ומחקר נדרשים כדי להפיק סרטון פרסומת שייצג את העסק וייתן לו בוסט אמיתי בין כל אותן
אם אתם מתעניינים בפרסום לעסק שלכם, להלן חבילות הפרסום המובילות שיסייעו לו להיות ממונף בקלות רבה. חבילות הפרסום מותאמות אישית עבורכם ומספקות את כל מה שאתם צריכים על מנת להביא
בישראל פועלים עסקים רבים וכל אחד מהם מתחרה על הפרסום והחשיפה הנדרשים עבורו. כיצד תוכלו למנף את עצמכם ביחס לאחרים? אתם בוודאי מצפים לשמוע שאתם צריכים להתאמן יותר בקידום
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
אי אפשר לנהל מערך שיווק ומכירות בלי לתכנן ולבנות אסטרטגיה. זה החוק שלנו. אנחנו ב"מדיה אסטרטגיה" מתחילים כל מהלך שיווקי עם תוכנית פעולה ברורה, היא מתבססת על כמה וכמה קריטריונים שבעינינו חייבים לבדוק לפני שמתחילים. אז מה כולל בעצם תכנון ובניית אסטרטגיה?
כשעסקים חדשים או כאלו שרק עכשיו החליטו שהם רוצים לתת פוש על השיווק שלהם מגיעים אלינו לפגישה ראשונה, הם שואלים לרוב מה כרוך בקידום העסק בדיגיטל. ובעצם, מאיפה מתחילים? אנחנו מדגישים בפניכם שכל עסק הוא עולם ומלואו ולכל עסק צרכים אחרים, אבל בגדול יש שלושה מרכיבים עיקריים מנצחים שעוזרים לקדם את העסק בדיגיטל.
בעידן הרשתות החברתיות רבים מבעלי העסקים או מנהלים בארגונים מעדיפים להניח את כל הביצים בסל של המדיה החברתית. כביכול הסיבות לכך מוצדקות – זוהי מדורת השבט, המקום שבו נמצאים הכי הרבה אנשים בכל זמן נתון. מצד שני, מדובר במדורת שבט מבולגנת במיוחד, ששינתה את הרגלי צריכת המידע שלנו וגרמה לנו להיות הרבה פחות קשובים.
מה הקשר בין מערכת CRM לתהליכי השיווק והמכירה בעסק? זו אולי השאלה הכי נפוצה כשאנחנו מספרים על שירותי ההטמעה של מערכות CRM, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית. זה גם הרגע שבו אנחנו מחייכים חיוך ענק ומתחילים לספר על כל היתרונות ורואים איך הצד השני מהנהן בהסכמה ונשבה בקסם של הרעיון.
מה עשו המותגים הכי נחשקים בעולם לפני שהכירו אותם בכל בית, איך הם הגיעו שם ובנו מוניטין שעוזר להם היום לאחוז בבנק לקוחות אדיר? זוהי השאלה שכל עסק, אפילו הקטן ביותר, צריך לשאול את עצמו. התשובה תלויה בהרבה מרכיבים אבל אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא המיתוג.
תעשו רגע רשימה של כל הדברים שאתם צריכים לעשות כדי שהשיווק יעבוד באופן שוטף וחלק. אסטרטגיה, כתיבת תכנים, פרסום ברשתות החברתיות, כתיבת מאמרים לבלוג, תחזוקה שוטפת של אתר, יצירת קשר עם ספקים של מדיה, שיתופי פעולה, שבירת ראש מול מערכות הפרסום כדי להצליח בקמפיינים. זוהי רק ההתחלה.
אנחנו ב"מדיה אסטרטגיה" יכולים לדקלם את רשימת המשימות הכרוכה בניהול של מדיה ודיגיטל עבור כל עסק ולכן החלטנו להציע ללקוחותינו את המעטפת השלמה של שירותי מדיה ודיגיטל, מהמשימה הקטנה ביותר ועד לפיצוח הכי גדול.
© כל הזכויות שמורות למדיה אסטרטגיה בע"מ