כיצד רוכשים השתתפות במדיות המובילות בישראל? ערוצים 12 ו- 13? תחנות רדיו נחשבות של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו? במדריך זה אנו נספק לכם את כל התשובות ונלווה אותו גם בגיבוש אסטרטגיה נאותה. מהי אסטרטגיה שלא תעזור לכם? ובכן, אנשים רבים השתתפו בשעשועונים ובתוכניות חידונים למיניהן ולא זכו להיות ממונפים לאחר מכן. הכי הרבה שקרה זה שהאשה וקהל החברים הקרוב היו גאים בהם באותו הרגע. במדריך זה אתם תלמדו כיצד להתקבל להופיע בתוכניות הנחשבות וגם לשמור על רמת הפרסום שלכם בעתיד.
פנו למשווקת מורשית של ערוצים 12 ו- 13
לא יהיה זה קשה לזהות מי היא אותה חברה. חיפוש קל באינטרנט, ממש בהתאם לכתוב בכותרת זו, יביא אתכם לאתר שלה ולפרטי הקשר. פנייה לחברה תוביל ליצירת קשר עם מומחה מטעמה ומשם ניתן יהיה להסדיר את חבילת הפרסום שמתאימה לצרכי העסק שלכם. לדוגמה, אם מדובר על עסק בתחום הרפואה או הטכנולוגיות הרפואיות, סביר שהפתרון יהיה פרסום של המוצר או השירות באמצעות רכש מדיה שלכם. אם מדובר על עסק שהתחום שלו הוא תקשורת המונים – מ- NLP ודמיון מודרך ועד מוזיקה מקצועית אפילו, והעסק הזה כבר התפרסם בקנה מידה קטן וזקוק למינוף נוסף, המסלול של תוכניות אירוח יהיה מתאים.
קבלו חבילת פרסום לצד ההופעה הטלוויזיונית או ברדיו
לצד שיבוצכם ברצועות פרסום ובתוכניות אירוח מובילות, תסופק לכם חבילת פרסום שתתוכנן על פי כרטיס ניהול הלקוח שלכם. בהתאם למסקנות של צוות החשיבה שלנו, יומלץ לכם לרכוש זיכיון גם לשלטי חוצות להצבה במקומות מרכזיים בארץ, על מנת שיכירו וידעו מי אתם עוד לפני הצפייה בתוכנית וגם מספר ימים ושבועות לאחר מכן, על מנת שיידעו שהתארחתם בה.
תרגמו את המינוף להצלחה באינטרנט
מינוף בטלוויזיה או ברדיו מספק לכם קרש קפיצה פרסומי חשוב. כעת, מומלץ לשמור על הגחלת. אם יש לכם יו טיוב עסקי, דפי פייסבוק ואינסטגרם, ספוטיפיי במקרה שהקול או הסאונד שלכם הוא חלק מהעסק, ועוד – מומלץ לערוך קמפיינים ממומנים באינטרנט ולציין שהתארחתם בתוכניות מפורסמות או שפרסומת שלכם הייתה בערוץ טלוויזיה ידוע כלשהו, עם קישור לצפייה בתוכן. פרסום שכזה מזניק צפיות והאזנות בקצב מסחרר ויתרום תרומה מכרעת בעתיד כשיצפו במספרים בפרופילים האינטרנטיים שלכם.

מדיה אסטרטגיה
קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.
חבילות פרסום בטלוויזיה

פרסום בערוץ כאן 11
למה לפרסם בערוץ כאן 11 - כאן 11" מציעה הזדמנויות חסות ייחודיות המאפשרות למותג שלכם להיות משויך לתוכניות מובילות.

פרסום בערוץ 12
פרסום בערוץ 12 הוא השער שלכם להגעה לקהל רחב ומעורב ברחבי ישראל. - תוכניות בוקר, תוכניות צהריים, פריים טיים 12.

פרסום בערוץ 13
פרסום בתוכניות בוקר של ערוץ 13 ובתוכניות המובילות בשעות הערב. כולל חבילות פרסום בזמן החדשות.

פרסום בערוץ 14
פרסום בערוץ 14 מציע פרסום לקהל יעד ממוקד לעסק שלך. קבלו הצעת מחיר למגוון החבילות בערוץ.