בעולם של היום, טלוויזיה היא לא רק הכלי הכי חשוב לבידור, לעדכון בחדשות או לבינג' בלתי נגמר מול הסדרה הכי אהובה, אלא גם זירת פרסום רחבה, מגוונת ומאד אפקטיבית. אין כלי חזק, אפקטיבי ושיווקי יותר מטלוויזיה כדי לקדם מוצר, שירות, אירוע מיוחד או את העסק ולייצר חשיפה מיידית רחבה, תחושת מיצוב ומיתוג ברור.
אבל לא כל הקמפיינים הטלוויזיונים מצליחים, לא כל ראיון בתוכנית אירוח הופך להזדמנות לקידום העסק ולא כל השתתפות בפאנל יוצרת עניין וחשיפה לעסק. אז איך פרסום בטלוויזיה יכול להפוך לאפקטיבי ומדויק?
דע מי קהל היעד שלך
פרסום בטלוויזיה מתחיל בפיצוח קהל היעד המדויק, בין אם מדובר באירוח בתוכנית טלוויזיה בה מדברים על שירות או מוצר מסוים או בקמפיין פרסומות. חבילות פרסום שמתמקדות במועדי שידור מסוימים ישפיעו על החשיפה לקהל היעד המדויק.
כך למשל אם נחליט לפרסם בטלוויזיה בשעות הבוקר וקהל היעד שלנו הוא בכלל אנשי עסקים שעובדים במהלך שעות הבוקר, לא נגיע לחשיפה שנרצה. אם נבחר לפרסם להורים דווקא באמצעות השתתפות בתוכנית שמשודרת בדיוק בשעות שאוספים ילדים מהגן או מבית הספר, נפספס את המטרה.
התאמת קמפיין פרסום בטלוויזיה כמו בכל פלטפורמה אחרת, מרדיו ועד שלטי חוצות, היא הכרחית להצלחה ולתוצאות טובות.
מסר יצירתי, קליט וחדשני שמושך את העין
התוכן שתחלוק עם הצופים יהיה מה שיעשה את ההבדל בין פרסום בטלוויזיה שיעבוד עבור העסק שלך ובין קמפיין חולף שאף אחד לא יזכור. ממש כמו שלט חוצות בולט או פרסום רדיו שחוזר על עצמו והופך למשהו שכולם יודעים לחקות ולשנן, כך גם מסר בטלוויזיה.
לא משנה אם מדובר בראיון בתוכנית אירוח, באייטם בתוכנית הבוקר, השתתפות בפאנל מקצועי או פרסומת שרצה בהפסקות, חשוב שהמסר יעביר את היתרונות של המוצר או השירות, ימשוך את קהל היעד הנכון וייגע ברגש. בין אם באמצעות סיפור מעניין, הומור או הצגה מקורית של המוצר.
חקר שוק, הכרות עם מתחרים ובדיקת נתוני צפייה
אחד הדברים הכי חשובים, בין אם מתייחסים להשתתפות בתוכנית מסוימת באייטם שמקדם את העסק או בהפקת פרסום בטלוויזיה להפסקת הפרסומות, הוא חקר שוק, מתחרים ובדיקת נתוני צפייה.
אם המתחרים שלך יציגו קמפיינים בולטים יותר, אם לא תפצח את השוק עד הסוף או תוותר על בדיקת נתוני רייטינג של תוכניות מסוימות או שעות שידור, תוכל לאבד הרבה מתקציב הפרסום שלך וההשקעה תלך לאיבוד.
משרד פרסום מקצועי שמתמחה בפרסום בטלוויזיה או חבילות פרסום במדיה בכלל, יוכל לעזור לך להבין את הנתונים, לראות את המפה כולה ולבחון איזה תקציב, איזה מסר ואיזו תוכנית יכולה להתאים לפרסום העסק שלך.
לסיכום, כדי ליצור פרסום בטלוויזיה באופן חכם, צריך לפצח כמה נוסחאות – את המסר הקליט והמובן שיעטוף את המוצר או השירות, את הנראות וההצגה הויזואלית, את קהל היעד המדויק ואת השעות וההזדמנויות הנכונות בתוך לוח השידורים שיכולות לתת פוש לעסק שלך ולהניב תוצאות. באמצעות אסטרטגיה שיווקית חכמה ומקצועית ורכישת חבילות פרסום מותאמות לתקציב ולמטרות העסק, תוכל להפוך את הקמפיין הטלוויזיוני הבא שלך להרבה יותר אפקטיבי ונכון.

מדיה אסטרטגיה
קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

פרסום בערוץ כאן 11
למה לפרסם בערוץ כאן 11 - כאן 11" מציעה הזדמנויות חסות ייחודיות המאפשרות למותג שלכם להיות משויך לתוכניות מובילות.

פרסום בערוץ 12
פרסום בערוץ 12 הוא השער שלכם להגעה לקהל רחב ומעורב ברחבי ישראל. - תוכניות בוקר, תוכניות צהריים, פריים טיים 12.

פרסום בערוץ 13
פרסום בתוכניות בוקר של ערוץ 13 ובתוכניות המובילות בשעות הערב. כולל חבילות פרסום בזמן החדשות.

פרסום בערוץ 14
פרסום בערוץ 14 מציע פרסום לקהל יעד ממוקד לעסק שלך. קבלו הצעת מחיר למגוון החבילות בערוץ.