מה כולל תכנון ובניית אסטרטגיה?

אי אפשר לנהל מערך שיווק ומכירות בלי לתכנן ולבנות אסטרטגיה. זה החוק שלנו. אנחנו ב"מדיה אסטרטגיה" מתחילים כל מהלך שיווקי עם תוכנית פעולה ברורה, היא מתבססת על כמה וכמה קריטריונים שבעינינו חייבים לבדוק לפני שמתחילים. אז מה כולל בעצם תכנון ובניית אסטרטגיה?
ניהול תהלכי מכירה ושיווק עם מערכת קשרי לקוחות

הגדרת מטרות

הכל מתחיל מלהגדיר מהן המטרות שלנו – בין אם מדובר באסטרטגיה כללית לצמיחת העסק, בתוכנית שיווקית המתמקדת במוצר אחד או בתהליך שינוי הכרחי בעסק. אנחנו חייבים להגדיר מטרות כדי להבין מה קורה בסוף הדרך, מהי התוצאה שתהיה מבחינתנו שלמה ומדויקת עבור העסק או הארגון. אחרי שאנחנו מגדירים מטרות, הגיע הזמן לקחת את הנתונים ולהתחיל להבין איך נגיע לשם. 

תיאום ציפיות המתבסס על נתונים

אחד הדברים הכי חשובים לעשות כחלק מהתכנון ובניית האסטרטגיה הוא למפות נתונים קיימים. בין אם מדובר בנתונים מקמפיינים שכבר נעשו, ניתוח של קהל היעד, סקירה של האתר וכמות הכניסות אליו ומאיפה הגיעו הגולשים, בדיקת התוכן האורגני בדפים העסקיים ובפרופילים ברשתות החברתיות ומעקב אחר לידים. 

אנחנו מתבססים על נתונים קיימים לצד תחזיות וכלים המאפשרים לנו למפות את השלבים בדרך להגשמת המטרות. הצעד הזה, של בדיקת המצב הנתון, הוא בגדר חובה כי הוא מאפשר לנו לבצע תיאום ציפיות הכרחי. 

פילוח והכרות עם מוצרים ושירותים

בין אם מדובר בעסק המוכר מוצרים פיזיים או בארגון או עסק המעניק שירותים, חשוב שנכיר את השירות או המוצר שעליו אנחנו רוצים לשים את הפוקוס לפרטי פרטים. אנחנו צוללים אל הפרטים הקטנים, מבינים את המוצר או השירות וממפים את הקהל שהמוצר הזה ידבר אליו. לפעמים יש צורך לערוך שינויים במבנה המוצר או לשנות את הדרך שבה אנחנו מציגים אותו, כדי להפוך אותו לנחשק יותר.

מיתוג – כן או לא?

לפעמים תכנון ובניית אסטרטגיה כוללת גם התייחסות למיתוג חדש או קידום המותג עם הקיים. שינוי המיתוג הוא תהליך מרתק שבו מושקעים לא מעט מאמצים ובעיקר הרבה מחשבה, גם על הדרך שבה העסק יוצג ברמה הויזואלית אבל גם ברמת התוכן, המסרים והערכים שהוא מעביר הלאה. 

בחירת מהלכי שיווק והתייחסות לפלטפורמות ולמדיה

תכנון אסטרטגיה שיווקית כולל התייחסות לכל הפלטפורמות השיווקיות ולרכש המדיה המדויק לפרסום המוצר, השירות או הגדלת החשיפה לעסק כולו. ישנן אינספור אפשרויות פרסום ושיווק, בפלטפורמות אורגניות ובתשלום, אנחנו יוצרים תוכנית פעולה שכוללת התייחסות לפלטפורמות שבהן נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים. 

הכנת תקציב

כדי להבין איפה וכמה להשקיע, חייבים לבנות תקציב. התקציב ייבנה תוך מחשבה על השקעה מול רווח ויתבסס על נתונים קיימים, ניסיון מקצועי וגם על סדר עדיפויות שנגזר מהתוכנית האסטרטגית. המטרה שלנו היא לצמצם את עלויות הקמפיינים ולהגדיל את הרווחיות של כל אחד מהם, זה מה שמנחה אותנו גם בתכנון תקציב הפרסום. 

שלבי ביצוע התהליכים השיווקיים ותהליכי המכירה

אחרי שבחנו את כל האספקטים ויצרנו תוכנית שמבוססת על נתונים ברורים, אנחנו יוצאים לדרך. חלק מבניית אסטרטגיה הוא לגזור את המשימות והדברים שצריך לבצע לפני שהקמפיינים מתחילים, האתר זוכה לאופטימיזציה או שהפרסום בטלוויזיה מתחיל. אנחנו גוזרים משימות, מחלקים אותן לצוותים המקצועיים שלנו ומתחילים לעבוד.

מדיה אסטרטגיה

מדיה אסטרטגיה

קבוצת מדיה אסטרטגיה, מתמחים בבניית אסטרטגיה פרסומית שיווקית ישירות וללא מתווכים במדיות השונות והפיכת העסק שלך למותג מוביל. הגיע הזמן להוריד את הכפפות, להפסיק לסמוך על קיצורי דרך ולהתחיל לעבוד.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: