הרדיו הוא כבר מזמן מרכז מדורת השבט. בפקקים, בנסיעות ארוכות, תוך כדי תנועה בתוך הבית או פשוט כי מתחשק, כולנו נמצאים שם. פרסום ברדיו הוא כלי אפקטיבי עבור כל עסק שרוצה להגיע
במינימום זמן ומאמץ לקהל גדול, להגדיל כל הזמן את החשיפה ולעדכן בכל מה שקורה בו.
נכון, יש כאלו שאומרים שהיום כל השיווק קורה בדיגיטל, הפייסבוק והאינסטגרם שולטים ושם נמצא הקהל. הנתונים מראים שהתמונה הרבה יותר רחבה מכך. פרסום ברדיו הוא כלי אדיר בידי מפרסמים, חברות ועסקים שמעוניינים לייעל את השיווק ולהגיע בבת אחת להרבה מאד אנשים שמאזינים לרדיו מדי יום.
הפרסום ברדיו כולל תשדירי שירות, פרסומות והודעות מוקלטות, לצד ראיונות ייעודיים בתוכניות רדיו, מתן חסויות לתוכניות ואפשרויות מסחריות נוספות. כל עסק יכול לבחור לעצמו את קנה המידה של התקציב ורמת ההשקעה בפרסום ברדיו, אבל התוצאות מגיעות ומורגשות מהר, גם כשמדובר בעסק מקומי וקטן יחסית.
לכל עסק שרוצה להתפתח ולצמוח, להגדיל את החשיפה לקהל חדש ולשמר את הקהל הקיים. כאן כדאי שננפץ מיתוס: פרסום ברדיו ובטלוויזיה לא שמור רק לעסקים גדולים עם תקציבי פרסום ענקיים.
גם עסק קטן ומקומי יכול להשקיע בפרסום ברדיו ולראות תוצאות טובות. כל מה שצריך הוא לפתוח את הראש ואת האוזן.
© כל הזכויות שמורות למדיה אסטרטגיה בע"מ