"כולם ברשתות היום!" זה מה שתשמעו מלא מעט יועצים ומומחים, אבל הגיע הזמן לשבור את המיתוס הזה. זה נכון שפייסבוק, אינסטגרם ושאר הרשתות מהוות כלי חשוב בידי עסקים, חברות וארגונים אבל כשיוצאים מהמסך אל הרחוב מגלים עולמות חדשים ונפלאים. זה הזמן להכיר את כל האפשרויות מאחורי פרסום בשלטי חוצות.
פרסום בשלטי חוצות כולל כמה אפשרויות מנצחות שעוזרות להגדיל את החשיפה המקומית או הארצית ולהפוך מותג קטן למותג בצמיחה מתמדת.
כדי לפרסם באופן אפקטיבי דרך שלטי חוצות צריך לזכור שהמסר חייב להיות קליט, קצר, מדויק ומושך את העין. לכן, דרושה יצירתיות, הבנה אסטרטגית של מדיה ופרסום וחשיבה מחוץ לקופסה כדי להפוך פרסום בשלטי חוצות למנוע להגדלת החשיפה לעסק. וזה לגמרי אפשרי.
בין אם מדובר בפרסום מקומי בנקודות אסטרטגיות בתוך היישוב בו ממוקם העסק או בפרסום בשלטי חוצות בפרישה ארצית, האפקט יכול להיות מורגש באופן מיידי. עסקים שפרסמו בשילוט חוצות שמאחוריו אסטרטגיה מחושבת, הרגישו את התנועה לעסק מהרגע שבו השלט הורם.
פרסום בשלטי חוצות יכלול כל מיני סוגים של שילוט, משילוב אלקטרוני ועד לשלטי חוצות גדולים הנפרשים על פני בניינים, שילוט במקומות אסטרטגיים כמו תחנות אוטובוס או בכניסות ליישובים, למרכזי קניות או למרכזים קהילתיים.
פרסום באמצעות שלטי חוצות הוא כלי בידי עסקים, נותני שירות ומותגים הן ברמה המקומית והן בחשיפה ארצית ואזורית. באמצעות מסר בולט בשטח, כזה שזוכרים גם אחרי שעוברים את הצומת, אפשר להגדיל את קהל הלקוחות במינימום מאמץ.
© כל הזכויות שמורות למדיה אסטרטגיה בע"מ