מדיה ואסטרטגיה

יחסי ציבור

מנגנון משומן שפועל בשבילך רק עם יחסי ציבור

יחסי ציבור מהווים את אחד הנתיבים הכי חשובים בדרך להצלחה. בין אם מדובר בעסק מקומי, בחברה גדולה או במומחה בתחומו, השימוש במערך יחסי ציבור איכותי ומקצועי יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה גדולה ובין דעיכה איטית.
יחסי ציבור כוללים כמה פעולות בזירות שונות, בין אם מדובר בשילוב בעיתונות ובתוכניות אירוח, יצירת הזדמנויות לאייטמים טלוויזיוניים, יצירת מיתוג ובידול באמצעות נראות ויזואלית בולטת בשטח או ניהול משברים ואתגרים.

מהו פרסום באמצעות יחסי ציבור?

יחסי ציבור מתמקדים בהפיכת עסק, חברה, ארגון או מומחה בתחומו לשם דבר. במסגרת פעילות יחסי הציבור של העסק, מתחברים יחד כמה גורמים שונים. מעבודה מול גופי תקשורת, דרך הפצה דרך רשימות תפוצה לאנשי מפתח כמו עיתונאים ואנשי טלוויזיה עד לשיתופי פעולה מסחריים, בהתאם לסוג העסק ולמטרות שלו.
אדם העוסק ביחסי ציבור מטפל למעשה בפיתוח וטיפוח המוניטין של העסק, בהגדלת החשיפה לעסק דרך פעולות יזומות מול גורמי מפתח במדיה ובאמצעות שיתוף פעולה עם מחלקות השיווק הדיגיטלי ביצירת שפה אחידה, ממותגת וברורה שפותחת דלתות ומגדילה את המיצוב של העסק.

יחסי ציבור - פרסום בכתבות ובמדורים

למי מתאים פרסום ויחסי ציבור

  • לארגונים וחברות שזקוקים למטווה מסודר מול גופי תקשורת, עיתונות, רדיו ומדיה.
  • לחברות ועסקים שרוצים ליצוג מיתוג חזק ובידול בשטח, להגדיל את החשיפה באופן אסטרטגי ולנהל את הפרסום בצורה מקצועית והדוקה.
  • לעסקים חדשים שרוצים להשתלב בשוק התחרותי ולהדגיש את היתרון היחסי שלהם.
  • לעסקים, חברות וארגונים שזקוקים לליווי בפיצוח משברים תקשורתיים וניהול אתגרים מול פרסומים במדיה וחדשות.
  • למומחים בתחומם שרוצים להפוך לשם דבר, לייצג את התחום שבו הם עוסקים ולהיות כתובת למי שמחפש מענה בתחום בו הם עוסקים. מיועצים דרך מאמנים, ממטפלים ועד לאמנים ויוצרים, מאנשי אוכל ולייפסטייל ועד למשפיענים ברשת.
  • לעסקים מקומיים שרוצים להגדיל את החשיפה ולהפוך לעסקים בקנה מידה ארצי באמצעות חשיפה במדיות תקשורתיות שונות ובאמצעי פרסום אחרים.

כל היתרונות של פעילות יחסי ציבור איכותית ומקצועית

  • בניית מודעות למותג – פעילות יחסי ציבור עוסקת קודם כל בבניית שם טוב ומקצועי לחברות, לעסקים ולארגונים בכל תחום. פעילות איכותית כוללת חשיפה בטלוויזיה, ברדיו באמצעי תקשורת אחרים, יצירת שפה אחידה והגדלת ההקף של הפעילות השיווקית כדי להגדיל את החשיפה לקהל חדש או קיים ואת ההזדמנויות העסקיות.
  • ביסוס האמינות והאמון של הלקוחות – עסקים שנעזרים במערך יחסי ציבור איכותי מפתחים מעגלי השפעה רחבים ושומרים על קהל לקוחות נאמן שחוזר וצורך את השירותים או המוצרים שהם מציעים באופן קבוע.
  • יצירת יתרון מול מתחרים וקולגות – באמצעות מערך יחסי ציבור מקצועי אפשר להדגיש באופן קבוע את היתרון היחסי מול מתחרים וקולגות ולהוביל את התחום בו אתם עוסקים.
    המוניטין שלכם הולך ומתעצם בכל פעם שאתם זוכים לחשיפה תקשורתית חיובית ומגיעים עם המוצרים או השירותים שלכם לבתים של לקוחות קיימים ופוטנציאליים דרך אמצעי התקשורת.
  • בניית אסטרטגיה רחבה שכוללת כמה כיוונים – מכיוון שיש כל כך הרבה אמצעי תקשורת, רשתות חברתיות ואפשרויות לשיווק וקידום העסק חשוב להיעזר באנשי מקצוע שייצרו אסטרטגיה אחידה בכל המקומות בהם העסק משווק. מערך יחסי ציבור ופרסום יכול לעשות
    זאת.
  •  ROI גבוה – החזר השקעה גבוה באמצעות עבודה מתודית וקבועה של מערך יחסי ציבור מוכיח את עצמו על פני גחמות באמצעות קמפיינים שיווקיים חד פעמיים. העבודה הרציפה, היומיומית, כדי לקדם את העסק והשימוש באמצעי תקשורת עם חשיפה גבוהה מוכיחים את עצמם גם בהחזר ההשקעה הבסיסית.

 

יחסי ציבור איכותיים יכולים לסייע לעסקים להגדיל משמעותית את החשיפה ולהגיע ללקוחות חדשים, לנהל משברים ואתגרים תקשורתיים ולהפוך את העסק מקטן ומקומי למותג שכולם מזהים ומכירים.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: